BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

lauantai 22. syyskuuta 2012

Dress to impress, Pronovias dream




Ette voi ikinä uskoa mikä tuuri kävi torstaina! Otetaas pari askelta taaksepäin.. Torstaina oli siis Stockan kantispäivät, eli kaikesta lähtee pois -10 %. No sovittiin että mennään äitin kanssa töiden jälkeen kattoo josko löytyis jotain. Mun ostoslista koostu lähinnä kynttilöistä, joita hamstraan aina laatikkokaupalla syksyllä, koska poltetaan niitä lähes joka ilta kotona syksy/talvi-kautena. Mentiin kuitenkin ekaks kasi-kerrokseen herkuttelemaan cappuccinolla & jätskillä... Tuumasin siinä sitten että pitäsköhän mennä seiskaan kattoo onko tullu uusia hääkenkämalleja. Todettiin että mennään pikasesti käväsemään. Siinä sitten myyjä tuli kysymään voisiko meitä auttaa, ja kyselin kengistä... kunnes mun silmät osui lappuun, jossa kerrottiin myös kaikkien hääpukujen olevan sinä päivänä kantis-alessa. Kysyin hieman epäuskon vallassa että koskeeko tehdastilaus-pukuja? Oli kuulemma eka kerta ikinä kun myös tehdastilauspuvut on kantistarjouksessa.. Ei herranjestas.. Oon jo kaksi kertaa kerennyt käydä Stockalla sovittamassa tulevaa pukuani, mutta mun piti hankkia se vasta lähempänä joulua.. No, ei oo varmaan vaikea arvata että survouduin unelmani kanssa pukukoppiin varmistamaan kokoa, ja puku saapuu Suomeen joulukuun puolivälissä!! <3 Huntu lähti kanssa matkaan mukaan. Että näin.. En oo varmaan ikinä odottanu joulua tähän tahtiin.. Edes lapsena :D Ja ostin mä lopulta niitä kynttilöitäkin ;)

Tylsän tästä hommasta tekee se, että J saa nähdä mut vasta alttarilla tää luomus päällä.. Eli en luonnollisesti voi siitä kuvaa laittaa.. Kaasot ja äiti on ollut makutuomareina. Ja niitä koskee äärimmäinen salassapitovelvollisuus :D Olis ihana hehkuttaa tätä kotona mutta nyt vaaditaan äärimmäistä kärsivällisyyttä. Just mun alaa näissä asioissa :D Ehkä J jotain aavistaa, sivuhistoria kun on täynnä hakuja "Pronovias" ..kröhöm..

Itse asiassa tää puku-homma meni alkujaan niin. että olin jo satavarma että mun puku on Sotteron Desia.. Sitä ei kuitenkaan ollut Suomessa sovitettavana ja ajatus olikin lähteä kalastelemaan suht samaa mallia, jotta näkisin miten istuu päälle.. Ihastuin kuitenkin ensi näkemältä mun tulevaan pukuun, oli pakko sovittaa ja Desia jäikin sitten sille tielle... Tässä kuitenkin Desia, Sotteron sivuilta en sitä enää löytänyt joten nyt on kuvat sitten vähän mistä sattuu.. Ihana se kuitenkin on edelleen <3






Tässä pari muuta pukua joita olen ihastellut..


Tätä Vera Wangin David's Bridalille suunnittelemaa pukua kuolasin
K A U A N
Maggie Sotteron Isadora Marie... Nimi on ainakin mainio ;)



Selästä avonainen pitsipuku on myös aivan älyttämän kaunis...



0 kommenttia: